Subi a la tenobiera en Somiedu
Actuación musical de Pandereteres de Somiedo, César González y Alfonso Menéndez nel festival Subi a la tenobiera
Actuación musical de Pandereteres de Somiedo, César González y Alfonso Menéndez nel festival Subi a la tenobiera
Draque nació en xunetu de 2021 cuando Pepín de Muñalén y Xel Pereda xuntaron a los sos trés componentes pa participar nel Ciclu de Folk de Cámara Ígor Medio de Xixón
Charra y actuación de los trés ganadores del II Premiu Obdulia Álvarez "La Busdonga" d'Asturianada.
Actuación d’esta formación que trabaya cola música asturiana y d’otros países celtes.
Skama la Rede ye ún de los grupos referenciales de la segunda xeneración del Rock Astur. Músicos de Carreño y Gozón formaron en 2004 esta banda ska-punk influyía tamién pol folk asturianu.
Esti domingu 27 de setiembre va a cellebrase en Grau una nueva edición del Concursu y la Muestra de traxes tradicionales asturianos.
Bandina de música tradicional asturiana.
Vicente Díaz ye una de les voces más queríes y emblemátiques de la canción asturiana contemporánea. Con una trayectoria de más de cuatro décades enriba los escenarios.
María Trubia y Pau Santirso, con destacaes trayectories nel ámbitu de la música y el baille tradicional asturianu, presenten un espectáculu participativu dirixíu a tolos públicos.
Prau Llerón entama la XIII edición d'una cita qu'axunta alcuentros, baille, talleres, desfiles, conciertos y más actividaes al rodiu la tradición.
Dixebra, Taragañu y Escuela de Odio ponen rock y punk n’asturianu a esti festival.
Actuación d'estos dos artistes na acampada d'Uviéu pola vivienda digna y accesible.
Pa ufrir les meyores esperiencies, usamos tecnoloxíes como les cookies pa poder almacenar y/o acceder a la información del dispositivu. El consentimientu d’estes tecnoloxíes permitirános procesar datos como’l comportamientu de navegación o les identificaciones úniques nesti sitiu. Nun consentir o refugar el consentimientu, pue afectar negativamente a delles característiques y funciones.