Hai cinco décades nació una de les formaciones más importantes de la historia de la música asturiana: Nuberu. El dúu formáu por Chus Pedro Suárez y Manolo Peñayos lleva dende 1976 cantándo-y a les llibertaes, a les lluches obreres, a la historia y identidá d’Asturies, al mundu de la mina… Y el 25 setiembre van dar un pasu más na so trayectoria: dar un conciertu xunto a la Orquesta Sinfónica del Principáu d’Asturies (OSPA).
L’Auditoriu d’Uviéu va acoyer esta cita na que van revisitase dellos de los himnos del dúu a traviés d‘arreglos sinfónicos nuevos concebíos específicamente pa esta actuación. Nesta collaboración, la OSPA propón un diálogu ente les dos formaciones y plantega alcuentru creativu nel que los cantares de Nuberu esploren sonoridaes nueves gracies a les posibilidaes d’esta formación sinfónica dirixida por Rubén Díaz.
«El resultáu va ser una propuesta concebida espresamente pa esti aniversariu y nel que la OSPA y Nuberu van compartir protagonismu enriba l’escenariu nuna esperiencia musical inédita«, declararon en rueda de prensa na presentación del conciertu el director d’Acción Cultural y Normalización Llingüística, Antón García, el xerente de la orquesta, Oriol Roch, y los miembros del grupo, Chus Pedro y Manolo Peñayos.
Conexón cola creación musical asturiana
Dende la OSPA tamién valoren qu’esta producción enmárcase dientro de la so llinia de trabayu pa reforzar la so conexón cola creación musical asturiana y favorecer l’alcuentru ente diferentes xéneros, públicos y tradiciones y, nesti sen, el conciertu xunto a Nuberu ye una oportunidá p’averar a públicos nuevos una pieza fundamental del patrimoniu musical contemporáneu asturianu. Les entraes yá tán la venta na taquilla del Auditoriu y na web de la OSPA.








