La música asturiana resuena en setiembre en Villaviciosa col FIG y les Xornaes Elías García

El Conceyu de Villaviciosa ye ún de los más dinámicos en cuantes a la so rellación cola música asturiana. D’él salieron músicos y formaciones que tienen abondo protagonismu dientro la escena sonora del país y dende hai años tamién acueye dalgunos eventos de renome. Nesti viniente mes de setiembre va convertise na capital de la música asturiana gracies a la 15 edición del Festival Internacional de la Gaita (FIG) que se cellebra ente los díes 1 y 4 y a les Xornaes Elías García, que van homenaxear al músicu fináu en 2019 con dellos conciertos y otres actividaes.

Esti 2022 el Festival Internacional de la Gaita de Villaviciosa (FIG) cumple 15 años y pa cellebralo van desendolcar una programación mui completa pa los díes 1, 2, 3 y 4 de setiembre. Actuaciones de bandes de gaites y bandines; conciertos folk; pandereta y baille; talleres y ponencies; mercáu; jam session; sidra; canción asturiana; y el Concursu de Gaiteros Memorial José Huerta, dan forma a les más de quince actividaes programaes pol festival qu’entama la Banda de Gaites Villaviciosa-El Gaitero y qu’esti añu recupera la so esencia dempués de facer los dos años anteriores el DesconFIGnamientu Fest en formatu d’andanciu.

Cartelu cola programación completa del FIG 2022

Per otru llau, los díes 16, 17 y 18 de setiembre el conceyu de Villaviciosa acueye les Xornaes Elías García, eventu n’homenaxe al ornitólogu y músicu que fuera componente de Llan de Cubel, Felpeyu y Tuenda, ente otros proyectos, y que finó prematuramente en 2019. Les VII Xornaes Ornitolóxiques, un esposición dedicada a García, una plantación de monte autóctonu y conciertos dan forma a la programación.

La música asturiana protagoniza les xornaes del sábadu y el domingu. El sábadu 17 en la Plaza’l Güevu dende les 20.30h van actuar la Banda Gaites Villaviciosa, Mariluz Cristóbal Caunedo, Xuacu Amieva y Ambás ya Ramsés. Al día siguiente, el Teatru Riera acueye dende les 19h los conciertos de La Garrapiella, Loína, Herbamora, Llan de Cubel y Felpeyu. La entrada ye gratuita pa estes xornaes organizaes desinteresadamente por más de 30 persones n’alcordanza, homenaxe y agradecimientu a Elías García.

Cartelu de los conciertos homenaxe a Elías García

Comprar discos de gaita y folk na tienda online

Dexa un comentariu

X